3:e Advent

2007-12-16 / 16:55:57
Idag är det 3:e advent och bara 8 dagar till Julafton! Och så är det bara 5 dagar kvar till älsklingen fyller 26, inte glömma. Då blir det prinsesstårta mitt i allt juleri! Skumt.

Lite uppdateringar från helgen:

Fredag
  
Jag, Emma, Elin och Linnea tog en drink! Mysigt!


Lördag
Jag, Emma och mamma var till IKEA och köpte nya "gäst-sängar"(dom sängar vi ungar sover i när vi är hemma).
 Det blev ju även att man köpte lite annat när man ändå var där... så för mig blev det bland annat dessa söta temuggar:
image77



Idag har vi varit på stan och inhandlat lite julklappar. Jag köpte en julklapp till mig själv också!
image78
Jag behövde verkligen en ny hudkräm... och just den hudkräm jag använder fanns i en presentask! Och då fick man med rengöring och ansiktsvatten på köpet! Skitbra!
Dom snälla tjejerna i KICKSbutiken skickade med en liten "goodiebag" med gratisgrejer också, perfekt!
image79
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: