Baka pepparkakor!

2007-12-02 / 21:10:02
Idag har jag bakat pepparkakor! Det var roligt! Men det var så stor deg så jag sparade en bit som jag ska baka ut imorgon.

Gott gott!
image55

Vi var en sväng på skyltsöndag men det var så himla mycket folk och jag klarar inte av det... blir stressad och irriterad.
Så det blev bara en kort sväng. Jag köpte lite glitter som jag har satt i min lilla gran. Nu är jag nog helt färdig med all julpyntning. Och lussekatter och pepparkakor har jag gjort. Då är det bara julskinka, julgodis och kanske en till kaksort jag ska göra så är allting klart!

I år ska jag och älsklingen fira jul tillsammans! Gud så mysigt! Annars har vi varit ifrån varann på julafton och firat med våra egna familjer. Men i år så blir det julafton med hans familj och juldagen med min familj.


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: