Bakisblogg

2007-12-09 / 17:20:16

Jag är ruskigt sliten idag... hur hände dethär? Jag ska aldrig mer dricka! Yeah right...

Det började med att jag åkte på stan med mamma, moster, Emma och Malin. Igår alltså. Vi skulle köpa lite julklappar och så. Det var mycket folk på stan med det gick bra. Vi käkade lunch på kebabhuset och allt var frid och fröjd. Sen frågade dom om jag skulle med till moster och äta middag för älsklingen var ändå och jobbade, så det hade inte varit så kul och åka hem och sitta ensam och uggla. Så jag tackade ja.

Det var fullt hus hemma hos moster och vi hade jättetrevligt. Det bjöds på underbart god mat! Oxfile, hemmagjorda potatiskroketter och en massa annat gott. Och så bjöds det på vin också...

Älsklingen kom vid 8 och det var tänkt att han skulle hämta mig men så blev det ju inte... han skjutsade oss "ungdomar" till Emma och åkte själv hem för han var trött. Så vi hade väl lite fest hos Emma kan man säga.


image71

Här har jag tappat ett pommes frites i glaset, men det hindrade mig inte ifrån att dricka upp vinet OCH äta upp pommes friteset iallafall... behöver jag tala om hur full jag blev?

Det slutade med att jag spydde och sen slocknade kl 02:30.
När jag vaknade på morgonen var jag fortfarande illamående... jag fick skjuts hem vi 11 och när jag kom hem spydde jag. Fast det kändes ändå bra, jag började må bättre då. Fast jag var fortfarande riktigt sliten... så jag gick och la mig och sov fram till halv 2. Och när jag vaknade kände jag mig lite mer levande.

Nästa gång blir det julmust istället... 

Kommentarer!
Postat av: Karro

Hahaha!! Ja uschja du måste ha varit rätt bra på lyset :D Gott med spetsad pommes frites... eller så .. inte.

Kommenterat - 2007-12-10 / 11:19:20  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: