BSF

2007-12-12 / 22:26:46
Valen i Bonde söker fru blev precis som jag trodde, jag tyckte alla bönder valde rätt förutom Fredrik... Jag tror Sofia är kul för stunden men Lena är en keeper. :) Hon gillar ju att kastrera grisar och allt.

Jag har varit på Storheden med syrran idag, sen åt jag middag och kollade BSF hos dom. Vi pratade lite i telefon över nätet med storasyster som bor i Peru... saknar dig systeryster! Kom hem!

Nu känner jag mig rätt trött faktiskt, annars brukar jag vara pigg framåt 01:00-tiden.
 
Jag fick privatlektion av matteläraren idag, det var ju lyxigt. Men jag blir så nervös när hon tittar på vad jag räknar... jag tänker bara att jag gör fel och att hon ska tycka att jag är trög eller nånting. Men jag lärde mig något iallafall så det var ju kanon!



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: