Familjemiddag

2007-12-07 / 19:58:00
Hej hopp!
Idag har jag och syster Emma handlat mat och sen lagat mat större delen av dagen. Bakpotatis med skagenröra och skinkröra, ostgratinerat bröd med hemmagjord aioli, grönsallad, cider och sen en halloncheesecake med pepparkaksbotten till efterrätt. Mycket mycket gott! Och mysigt att träffa större delen av familjen! :)

    

Och så fick jag en påse godis av karamellkungenbrorsan min! Tack tack!



Och så färgade vi lite hår mitt i all matlagning!



Tack mamma för den fina ljusbrickan!

Kommentarer!
Postat av: Karro

Mysigt ni verkar haft det! :) Och tackar tackar, känns bra :D Jo visst är foppatofflor fula, men ack så sköna!! Och på jobbet spelar det ju ingen roll vad man ahr på fötterna...
hihi. Nu IDOL!!!!

Kommenterat - 2007-12-07 / 20:18:08  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Postat av: Karro

Vad märkligt, först såg jag ditt senaste blogginlägg som du skrev nyss, typ innan 23. Men nu när jag skulle skriva kommentar så fanns bara det här blogginlägget med middagen som senaste inlägg.. Mystiskt... Jo är som lite på lyset. SKÖNT! Laddar för imorgon vettu, då blir det fest med jobbet!! Wiiheeoo!! :D

Kommenterat - 2007-12-07 / 23:08:25  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: