Frunch

2007-12-05 / 13:16:03
Jag vet inte vad det är med mig... jag har problem att äta på mornarna. Eller rättare sagt ända fram till 2-3 tiden. När jag ska till skolan brukar jag göra bananmjölk(mixar en banan med mjölk), för ska jag få i mig något på morgonen så måste jag dricka det.

Idag är jag ledig från skolan. Skööönt! Och jag har inte ätit något förrän nyss. Då åt jag ett hårdbröd och pressade juice på 4 apelsiner.

Dom dagar jag stiger upp tidigt och är på skolan och så då är jag inte speciellt hungrig till lunch. Men när jag kommer hem vi halv3 är jag sjukt hungrig. Jaja, inte så jätteintressant... vad ska jag då skriva om?

Jo, allt det här med "the secret" fungerar bra! Jag mår som en prinsessa och jag visualiserar flera gånger om dagen! Igår ägnade jag flera timmar åt att läsa och lära mig om "hemligheten". Det jag skulle behöva nu är att lära mig att meditera. Jag har nog en bok som det står lite om sånt i. Får ta och läsa i den.

"Allt vad ni ber om i era böner skall ni få, om ni tror"
Matteus 21:22

"Därför säger jag er: tro att ni skall få allt det ni ber om i er bön, då blir det så."
Markus 11:24
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: