Inlägg nr 100

2007-12-18 / 11:33:26

Oj oj oj! Inlägg nr 100! Grattis bloggen!


Idag är det 18 december och det är +7 grader Celsius ute! Man blir skraj och undrar hur det kommer att se ut på 20 år...
Jag tror iallafall att det pågår klimatförändringar här på jorden. Det finns många som blundar och säger att det är ingenting konstigt, det har varit mycket varmare än det normala förut, och att klimatförändringar bara är svammel. Tänk om! Se på filmen EN OBEKVÄM SANNING av Al Gore.


Vad händer idag då?
Jo, jag ska koka och griljera skinka. Sen efter middagen nån gång ska jag och Fredrik åka till hans pappa som fyller år. Sen är det dubbelavsnitt av UGLY BETTY ikväll kl 20:00! Jihoo!
Det är planen för idag... och sen borde jag köpa färdigt julklappar, och jag borde städa lägenheten men jag känner inte riktigt för det så vi får se vad som händer.

Kommentarer!
Postat av: Emma

Vad du är duktig som lagar egen skinka, ska bli smaskens med blöta imorgon!

Kommenterat - 2007-12-18 / 17:38:52  | URL - http://emmizch.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: