Provresultatet

2007-12-06 / 14:34:12
Var väl inte riktigt vad jag hoppades på... 1 poäng ifrån G, vilket betyder att jag måste göra lite extrauppgifter för att få godkänt. Jag tyckte att läraren kunde ha varit lite snäll och sagt att jag var godkänd ändå, 1 poäng hit eller dit. Så hade iallafall jag sagt om jag var lärare. 

Men det var väl väntat med tanke på hur oengagerad jag varit och hur lite jag har pluggat. Jag har svårt att ta till mig det jag inte förstår och det jag inte har någon användning för i framtiden. 

Men det var inte så mycket jag behövde komplettera så det fixar jag.

Nu ska jag tänka på något roligt istället! Mamma ringde och sa att vi skulle äta middag hos Emma imorgon. Det blir lite mer än halva familjen som kommer: mamma, pappa, Kenneth, Elin, Wille, Emma, Pär, Fredrik och jag. Och jag och Emma ska fixa maten. Mamma föreslog att vi skulle äta bakpotatis med goda röror till middag. Hon tyckte att det var så gott när jag bjöd henne och pappa på det för någon vecka sen. Och det är lätt att laga också. Så jag ska höra med Emma vad hon tycker om det.
Kommentarer!
Postat av: Karro

Så pass nära ändå!! Tyckte också hon kunde vart lite snäll med dig.. jaja, hoppas inte extrauppgifterna är för jobbiga. Jag väntar fortfarande på besked jag, längtar!

Kommenterat - 2007-12-06 / 21:46:58  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: