Slappare kan ingen vara...

2007-12-28 / 20:22:27
...än jag och Fredrik.

Först sov vi till 11:20. Sen har vi inte gjort något vettigt alls. Byggt pussel och surfa dator. Vi började på pusslet igår(1000 bitar) och har vid nuläget ca 20 bitar kvar. Så det har gått snabbt, för snabbt!

Sen vid 16:30 åkte vi på Max och käkade. Det blev nuggets för min del. Gott gott! Efter det åkte vi till Corosh på Dykshopen och beställde mig en torrdräkt WEEE!!! :)

Just nu har jag mest bara tråkigt... Fredrik kollar "på spåret" och det är inte något jag tittar på... tycker att det är boooring... pensionärsunderhållning.

Ska göra lite efterrätt snart... glass med varma hjortron. Mums!

Men först ska jag lägga ut dom återstående 20 pusselbitarna...

Kommentarer!
Postat av: Emma

Ni måste ha köpt ett för lätt pussel eller ha haft väldigt lite och göra ;D

Kommenterat - 2007-12-29 / 22:29:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: