SVT på nätet

2007-12-05 / 22:31:42
Tack SVT för att man kan se program på nätet! Tack!
Då kan man se sånt som man missat eller sånt man inte kunde se för att det krockat med andra tvprogram på andra kanaler. Och det är ju alldeles lysande!

Så då blir det att se Frufritt senare ikväll eftersom det krockar med Heroes. Frufritt är så underhållande! Jag kan inte tro att det är sant att män och kvinnor lever på detta sätt år 2007! Haha!

Och så blir det att kolla julkalendern på nätet också... jag håller med min 22åriga vän att julkalendern är bra i år, och vi är inte för gamla för att titta, visst inte? ;)

Sen så var det ju Uppdrag granskning idag också, då handlade det om ICA-butiker som packade om kött som hade gått ut, och satte en ny etikett. USCH! SNUSK! Det kanske jag måste se också. Fast vill man verkligen veta?

image56

  
Kommentarer!
Postat av: Karro

Absolutely not! Julkalendern är även för oss gamlingar ;)

Kommenterat - 2007-12-06 / 10:52:00  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: