Guitar Hero III

2007-11-22 / 21:58:51

image46

Idag fick jag ett litet paket från CDON i mitt brevinkast... innehållet var inget mindre än GUITAR HERO 3! Fett med nice!
Syrran kom förbi och vi spelade som tusan från kl 15 till nu, med undantag för mat och fikaraster. Så nu har jag tappat känseln lite i vänsterhanden, men det är det värt! Måste jag säga att spelet rockar?

Annars så har jag haft nationellt prov i engelska B, den skriftliga delen. Det gick väl ganska bra, synd bara att det var så tråkigt ämne att skriva om... Ämnet var om det är bra eller dåligt att lära sig fler språk än engelska. Booooooring!

Hade lång lunch idag, så jag gick in till stan och köpte lite schyssta kläder, en t-shirt och en kort, tajt jeanskjol. Och jag undrar lite vad jag gett mig in i? Kommer jag känna mig bekväm i kjolen? Och kommer jag överhuvudtaget att använda den? Jag hoppas verkligen det... Annars brukar jag vara lite allergisk mot korta kjolar... man får ju hela tiden passa sig så man inte visar vad som är under den!!!

Imorgon bär det av till Haparanda och IKEA! Jippi! Ska köpa en hel kundvagn fullproppad med julgrejs! Haha!



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: