Längtar till JUL!!!

2007-11-12 / 14:16:34
Jag längtar längtar längtar efter allt som hör julen till!

Pynta, baka, köpa julklappar och koka knäck! Hur mysigt som helst!

Mamma ringde och sa att hon skulle köpa två "ljuskoner"(såna man har i fönstret typ) till mig! En mörgrå och en ljusgrå lite silvrig. Gud vad fint! Tack älsklingsmamma!!!

Jag och älsklingen var och kollade på Storheden idag... en massa julpynt :)
Vanligtvis brukar jag bli irriterad av att dom sätter fram julsakerna för tidigt... men nu gick jag bara och dregglade efter allt jag ville ha!

Som tur är ska jag, älsklingen och hans mamma åka på IKEA nu snart så då blir det att köpa en massa vackert!
Måste bara hitta en dag som passar att åka för oss allihopa...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: