Vem vill mig något ont?

2007-11-26 / 09:45:14

Varför kan ingenting gå bra för mig? Varför är det alltid inte bara 1 utan 10 käppar i hjulet, i allt jag gör.
 
Jag satt och kollade på mitt betygsdokument från gymnasiet så allting stämde inför utbildningar jag ska söka. Och att jag räknat rätt angående mina IG-kurser. Jag räknade ihop att jag hade 505p IG och att jag nu till januari/februari skulle ha pluggat upp dom så jag skulle få ett fullständigt slutbetyg.

Men då visade det sig att jag bara hade omkring 1700poäng totalt även efter komvux. Och att ett fullständigt slutbetyg ska vara på 2500poäng. Och jag förstår inte... när jag kollar igenom mitt betygsdokument så ser jag ingen kurs som fattas? Alla kurser jag läst borde ju stå där? Men hur kommer det sig att jag bara läst 1700poäng?

Jag ska prata med en syo på komvux så fort jag får en tid... men det känns ändå som att allting är kört...

Hela min värld har rasat ihop...


Kommentarer!
Postat av: Karro

Men vad sjukt!!! Hoppas det blir ordning på det där.

Kommenterat - 2007-11-27 / 14:49:02  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: