Anmälan till högskola

2007-10-18 / 21:45:59
Herregud vilken panik!!!

Sista dagen att anmäla sig till högskoleutbildning var 15 oktober, men som en skänk från ovan så har dom haft tekniska problem och flyttade fram sista anmälningsdagen till 18 oktober, IDAG!

Jag har gått och trott att det är luuugnt, det är väl nån gång efter högskoleprovet som är sista anmälningsdag.

Fy fan! I panik har jag suttit och kollat vad jag kan tänkas söka för utbildning till våren... Det slutade med att jag sökte Företagsekonomiprogrammet 180p.

Jag ville söka psykologiprogrammet också men det var bara start på HT.

Men men, det där är bara min B-plan.

Min A-plan är att komma in på flygledarutbildningen! Måste bara ta mig förbi ett par jobbiga hinder först... som går att jämföra med att att simma över en flod full med krokodiler och överleva! PIECE OF CAKE!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: