Dagens blogg

2007-10-23 / 16:08:56
Dagen började med att jag steg upp alldeles för tidigt för att åka till en elak tandsköterska!

Hon var trevlig och så men hade nog en viss njutning av att se blodet flyta!
Hon tryckte ner tandtråden långt ner i tandköttet och gnuggade. Hennes handskar luktade äckligt...

Samtidigt som hon plågade mig så pratade hon på en massa om att man ska använda tandtråd regelbundet och frågade olika saker... hur har hon tänkt att jag ska kunna svara med munnen vidöppen och hennes fingrar som fyller upp hela käften!?!

Jag brukar använda tandtråd regelbundet! Men inte gnugga ända ner till tandroten! Det ville jag säga, men det går ju inte! Dom ända ljud som man lyckas klämma fram är typ mmm och ehhhe.

När profylaxbehandlingen var klar så hade jag lugnat ner mig, jag sa tack så mycket och log mitt vänliga leende.
Jag var bara glad att det var över och att jag fick gå och inte komma tillbaka på 6 månader.

image15


Annars så är det BÄSTA TVKVÄLLEN ikväll!

UGLY BETTY och DESPERATE HOUSEWIVES! Mycket bra!


Hej

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: