Fredagens schema

2007-10-19 / 11:35:23
När jag var 18år, då var det samma schema som gällde varenda fredag!

Skola
Träffa vänner på stan, fika eller shoppa
Hem, äta, duscha, sminka och fixa
Förfest med vänner
UTGÅNG!

Det var härliga tider det!
 



Idag
, sex år senare, så ser schemat ut såhär

Sova tills jag vaknar(ingen skola på fredagar)
Nätet
Åka och handla middag
Laga middag
Äta middag
Diska
Nätet(i väntan på IDOL)
IDOL
Annan skit på tv
Sova

Och med det vill jag säga: Det var bättre förr!




Jag har ingen riktig favorit i IDOL det här året... förra året var det lätt! Markus från första stund!

Från början gillade jag Marie och Amanda.
Nu gillar jag inte Amanda så mycket längre... men Marie hänger kvar.
Och så tycker jag Andreas är en skön lirare. Han känns äkta och "down-to-earth"...
Och han var riktigt bra sist då han sjöng "when you say nothing at all"






Fredagens schema
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: