Gårdagens middag

2007-10-04 / 22:17:57
Min älskling har varit borta väldigt mycket den senaste tiden. Närmare bestämt 9 dagar av 10. 
Resultatet av det är att jag inte ORKAT eller BRYTT mig om att laga riktig mat.
Så middagen igår bestod av:
-Lite rester av en grillad kyckling 
-3 toffypops(kolakakor)
-nära en halv påse mandelpotatischips

Efter ett tags funderande så kom jag fram till att det täckte nog större delar av näringsbehovet.
Kolhydrater jajemän! Protein finns också med! Sen var det det där med frukt och grönt... hm...
Chokladen på kolakakorna är förhoppningsvist gjort av choklad, choklad innehåller kakao som i sin tur kommer från kakaobönan som är en växt! Där satt den!
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: