Heldag i Piteå

2007-10-31 / 19:08:16
Har precis kommit hem från en kul dag i Piteå!

Vi började dagen med att styra kosan mot Piteå Havsbad... där åkte vi vattenruschkanor(speciellt åbyälven, där man kan åka flera samtidigt, skitkul med 8 på rad), badade bubbelpool och ångade ångbastu! Härligt härligt!

Sedan åkte vi in till centrum och käkade på Max, vi var helt utsvultna efter badet... så det satt var det skulle!

Efter det så gick vi på stan och kollade lite i afärrer, inget märkvärdigt... ganska likt Luleå fast mindre.
Jag hittade ingenting jag ville ha...

Vi avslutade dagen med en fika på Roasters, jag tog en hasselnötslatte, det var riktigt gott!

Så nu är jag helt slut faktiskt... Puh, det tar på krafterna att bada!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: