Hittat utbildning!!!

2007-10-30 / 11:39:18
Nu har jag äntligen hittat en utbildning jag vill söka utöver flygledarutbildningen! Yes!
För risken att jag kommer in på flygledarutbildning är ju inte så stor! Man måste ju ha en plan B.

En KY-utbildning dessutom... med stora möjligheter att få jobb när man är klar...

Vårdadministratör, ett lite finare ord för läkarsekreterare.
Startar April -08.

Jag håller tummarna stenhårt att mina betyg ska räcka till!
Nu har jag verkligen motivation att göra det bästa resultat jag kan av tiden som är kvar på komvux.

*Glad glad glad*




Annars så sitter jag på skolan och väntar på att svenskan ska börja... Det är sååå "waste of time" att ha lunch i 1 timme och 50 minuter.

Idag är ända dagen jag har skola den här veckan. Sen är det looov, eller självstudier som det heter...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: