Sista dagen som 23åring

2007-10-25 / 12:58:39
Det känns som att jag vill avlägga några "nyårs-löften"(nytt år i livet) så här på sista dagen av år 23.


1. Vara lite mindre vuxen.
Jag kommer ändå vara vuxen resten av mitt liv, så nu ska jag passa på att vara ung!

2. Sluta skjuta upp saker.
Skärpning för fan Ingela!  Ska införa STRAFF när jag skjuter upp saker!

3. Alltid vara mig själv.
Jag bryr mig på tok för mycket om vad folk tycker om mig. Dags att skita i det! Dom får ta mig som jag är!

4. Träna.
Röra på dököttet! Det räcker inte att tänka att man ska träna.

5. Självkänsla.
Damma av boken "Självkänsla nu" och verkligen göra övningarna.


image17

Min pojkväns fina höstbild(han börjar bli riktigt duktig på att fotografera)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: