Skolkat från skolan

2007-10-17 / 14:52:54
Jag orkade inte åka på skolan idag... jag kände bara BLÄ! Och hade jag inte lite ont i magen också?  
Jag har knappt skolka någonting den här terminen så det var dags! HA HA!

Efter att vi precis har tapetserat färdigt i datarummet så satte vi idag igång med den "pojkrumsblåa" fondväggen i sovrummet... Jag har velat tapetsera om där ända sedan vi flyttade in här i vår trea för 10 månader sen. Och nu är det äntligen på gång!

Man ska inte ha en kall blå färg i ett sovrum! Man ska ha en varm, mysig färg tycker jag! Så det blev att vi köpte en varm beige tapet. Och så var det halva priset så det var snällt för plånboken! =)  Det är bra när man lever på CSN! 



 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: