2a dagen på jobbet

2008-04-01 / 19:40:48
Har haft ont i magen, ryggen och bäckenet(foglossning) idag så det har varit en plåga att jobba idag. Har dessutom gått med en thailändska hela dagen, hon ska till Thailand en månad och då ska jag vikariera för henne. Men shit alltså... full rulle från början till slut, inget förmiddagsfika och en kort lunch... och högt tempo! Men ska bara jobba med henne en dag till sen ensam. Då får jag ta det i min egen slasahas-takt och ta så många raster jag behöver! 

Efter jobbet åkte jag till tandläkaren på profylaxbehandling, är på sån behandling 2 gånger om året för att fräsha upp och stärka tänderna... Kostar bara 245kr, så det är inte så farligt, helt klart värt.

Veronica var förbi en sväng och käkade middag med oss, köttfärssås och spaghetti. Fredrik lagade maten, såå duktig och gott blev det.

Nu är det snart Äntligen Hemma sedan är det läggdags.

Hejs! 
Kommentarer!
Postat av: Karro

Jepp, eftersom jag bara får besked om jag går vidare till testomgång 2 (av 3) eller ej, så är det bara att köpa böckerna! 21 april startar den, och det är ju rätt snart. Ska bli spännande och roligt att plugga igen!

Aj vad jobbigt med foglossningar. Trodde det kom senare, men så fel jag hade. Hoppas det blir bättre - tänk på annat bara! :)

Kommenterat - 2008-04-01 / 21:06:39  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: