Förlåt

2008-04-09 / 20:32:41
Jag har inte skrivit så mycket den senaste tiden... men det är faktiskt så att mitt liv är så enformigt just nu så jag har verkligen ingenting intressant att skriva.

Jag jobbar, vilar, äter och sover. Det är i princip det ända jag gör på veckodagarna. Jag är helt slut när arbetsdagen är över...

Ska försöka få in en bild på magen i v.13 imorgon. För nu är det strax v.14 så det går inte att skjuta upp längre. Jag tycker så mycket om när magen växer, det känns så underbart! Jag LÄNGTAR tills bebisen börjar sparka! Och jag längtar tills vi får åka på ultraljud(någon gång i maj) så man får se det lilla livet!  
Kommentarer!
Postat av: emma

jag älskar dom :D

Kommenterat - 2008-04-09 / 21:47:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: