Glassbilen

2008-04-07 / 19:31:06
Var bara tvungen att köpa glass från glassbilen idag. Gud så gott! Ska snart ta mig en...

På en stund ska vi flytta in tv:n från datarummet till sovrummet. Min kära Fredrik vill titta på hockey var och varannan kväll så då får jag aldrig titta på det jag vill. Jag har länge varit anti att ha tv i sovrummet för det förstör romantiken... men jag går ändå alltid och lägger mig tidigare än honom så det spelar ingen roll just nu.

Imorgon ska syster Veronica lära mig att sticka! Jag ska sticka en filt till bebisen. Så då blir det att köpa garn och sätta igång så fort man jobbat färdigt imorgon. Gud så kul! Jag längtar jättemycket efter att få pyssla och skapa!
Kommentarer!
Postat av: emma

svar: Ja exakt! jag har postat in det idag så snart är man ute ur kyrkan. :)

Kommenterat - 2008-04-07 / 21:12:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: