Jaha

2008-04-16 / 19:28:12

Vet ni vad?! Kristihimmelfärd och 1:a maj infaller på samma dag i år, så vi blir snuvade på en helgdag! Fy bubblan! Och jag som får betalt för att ligga hemma på röda dagar som infaller under en vardag. *Fnys*

Fredrik gav mig en inte så smickrande kommentar om behåringen på mina ben idag. Han sa att dom såg ut som hans, så då KANSKE det var dags för att raka dom... det är väl bara ett par månader sen...hehe. Så det gjorde jag. Det behövdes.

Nu ska jag gå och skära upp ananas och kolla på Nigella.

Tjingeling!

Kommentarer!
Postat av: emma

meh fy fan! rova åt sig en helgdag för oss! ingen lön idag inte, har inte hunnit gå på stan förän nu så har haft endel pengar på kontot ;) okej men det är ju riktigt bra med 15000 steg då.

Kommenterat - 2008-04-16 / 22:29:43  | URL - http://emmizch.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: