Men varför snöar det?

2008-04-13 / 21:22:12
Jag blir så less... mitten av april och det är fortfarande VINTER?!? Ikväll vräker snön ner här i Luleå. Ge mig VÅÅÅR! NU! Jag orkar inte med kallt, snöigt och gråmulet någe mer. Jag flyttar söderut!

Det gick rätt bra att städa idag... men Fredrik ville åka ut till Storheden och glo i affärer så vi fick göra ett avbrott. Och inte orkade vi städa färdigt när vi kom hem. Men det är inte mycket kvar så jag kanske kör det sista imorgon.

Graviditetsuppdatering:
När jag blir hungrig så måste jag ha mat på en gång! Annars blir jag på ruskigt dåligt humör...
När jag var icke-gravid så sa kroppen till mig: Det börjar nog bli dags för mat snart, när du orkar och har tid så klart.
Nu när jag är gravid säger kroppen: GE MIG MAT NUUU FÖR HELVETE! NU NU NU! Annars strejkar jag ihop och du blir jättesur!

Och när jag äter så är jag väldigt glupsk! Har knappt tid att tugga maten... tokigt tokigt.
Kommentarer!
Postat av: emma

nä det är det som är lite lustigt! så man vet ju inte om det är en riktig eller inte. men häftigt om det vore på riktigt!

Kommenterat - 2008-04-13 / 22:51:14  | URL - http://emmizch.blogg.se
Postat av: Ingela

Hej igen. Måste ju vara lite taskig och säga att våren kommit till Stockholm (blommässigt) men att det fortfarande är kallt på morgonen och det regnar ibland (snöblandat som smälter på en gång). Sköt om dig.

Kommenterat - 2008-04-14 / 07:03:59  | URL - http://vingela.blogg.se
Postat av: Aro

Nej, det är bra att det snöar. Det tycker både jag och Karro. Får gärna snöa hela maj också. Haha!

Kommenterat - 2008-04-14 / 08:53:42
Postat av: Karro

Rättelse: Jag ser helst att snön försvinner! Typ igår. I Abisko får det gärna snöa, men inte här! Åh jag är så less!!!

Kommenterat - 2008-04-14 / 09:00:40  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: