Tisdagen

2008-04-29 / 18:51:51

Jobbig dag på jobbet... mest för att jag hade ont i huvudet och var helt slut i kroppen efter lunch. Så jag belönade mig med en daimstrut efter jobbet. Det hjälpte.  ;)

Lagade ärtsoppa och pannkaka med hjortronsylt till middag, smaskigt. Och nu sitter jag och gör mest ingenting. Väntar på att Äntligen hemma ska börja.

Imorgon är det Valborgsmässoafton och meterologerna har spått vackert väder och 16 grader varmt, hoppas verkligen att dom har rätt den här gången! Jag ska åka till Ormberget med bland andra Emma och Pär och grilla! Kommer nog att bli riktigt nice! Fredrik jobbar... han jobbade förra Valborg också så aldrig får man vara med honom på vårens stora grillarkväll. ... ;( nästa år kanske.

Kommentarer!
Postat av: Aro

Gott med ärtsoppa och pannkaka!! Mmm...

Kommenterat - 2008-04-29 / 21:07:31
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: