Tråkig dag

2008-04-27 / 20:53:35
Jag har haft en väldigt tråkig, händelselös dag. Fredrik har jobbat/jobbar hela dagen så jag har bara varit ensam och inte gjort någonting alls. Det finns massor att göra men jag har verkligen inte haft lust att göra någonting...

Jobb imorgon... känns hur trist/jobbigt som helst.... men det är ju bara 3 dagar så är jag ledig på torsdagen, sen jobb fredag och så blir det helg igen! Så jag ska nog palla.
 
Snart börjar Sanningens ögonblick på kanal5. Måste kolla på det. Jag fattar inte hur folk kan avslöja så pass privata saker om sig själva för hela svenska folket. PINSAMT! Jag hade inte gjort det... Men roligt att titta på så klart!

Natti natt!
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Det är såå mysigt med sparkar :-) Är i v. 24 nu, så runt den 25:e augusti ska den titta ut om allt går som det ska :) Jo, då. En liten kula är det minsann :) Vad gör du om dagarna? jobb? :)

Kommenterat - 2008-04-28 / 18:16:24  | URL - http://www.varforstabebis.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: