Bilbingo

2008-08-12 / 10:52:03
Emma lurade med mig på bilbingo i Antnäs igår. Det var kul även om vi inte vann någonting... även Malin, Totte och Sanna var med, dom vann ingenting heller.

Idag så hade jag tänkt sy så länge ryggen orkar med och sen ikväll ska jag åka på vattengympa för gravida, ska bli kul att få träffa lite andra tjockisar.  =)

På det extrainsatta BM-besöket igår så hade SF-måttet ökat med 1 cm på en vecka. Men BM ville för säkerhets skull att vi skulle åka på tillväxt-UL i Sunderbyn på torsdag. Det ska bli såå roligt att få se vårat lilla hjärta igen! Jag längtar!  =) 
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Åh, ja det är säkerligen ingen fara :)

Gud vad skojj att få se bebisen igen! Men jag varnar dig, haha, det är inte samma sak som i v.17, nu är det bara en klump man får se bit för bit, hah. Inte så man ser en hel bebis på samma sätt. Jag såg knappat vad som vad var när man inte ser hela bebisenoch "konturerna" :P

Kommenterat - 2008-08-12 / 12:14:52  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ska du inte lägga upp nån bild på magen snart ? hinner ju aldrig se den på riktigt!! ;)

Kommenterat - 2008-08-12 / 14:49:24
Postat av: Marie

VAd mysigt att få se bebisen igen :) Hoppas den är stor och fin :D Ska ni snoka reda på könet eller? ;)

Kommenterat - 2008-08-12 / 16:30:14  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det kanske jag gör! :-) Vore trevligt faktiskt, åh är helt slut, varit i stan hela dagen med mormor och morfar!

Kommenterat - 2008-08-12 / 18:44:07  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: