De vänsterhäntas dag

2008-08-13 / 18:47:41
Grattis till mig och resten av dom 10% av befolkningen som är vänsterhänta. Det är våran dag idag...  ;)

Och grattis till våra grannar Annika och Fredrik som fick en flicka(Alice) i måndags!  =)

Skitväder ute... nu spöregnar det. Måste göra något vettigt... är slö idag.

Kom på att vi inte köpt någon skötväska ännu... Måste fixa det. Skulle vara bra om jag hittade en i samma färg som vagnen.  
Kommentarer!
Postat av: Marie

Jajjemen! :) Haha, världen är inte stor när det gäller Älsbyhus ;) Ni bor i Alvik va? Trivs ni bra där och i huset?



Ja jag kan nog tänka mig en golunch jag. Jag bangar aldrig mat, haha :D

Kommenterat - 2008-08-13 / 19:05:37  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Karro

Grattis till dig! Inte visste jag att du var vänsterhänt :) Min pappa kanske förtjänar ett grattis då också....



Utmaningen tar jag itu med senare.

Kommenterat - 2008-08-13 / 21:15:02  | URL - http://nollkollision.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: