Duktig bebis!

2008-08-26 / 15:06:30
Var hos BM idag och bebisen låg med huvudet neråt, nu ska den bara fixera sig så behöver man inte oroa sig om det längre.
På 1 eller 2 veckor ska vi börja på föräldrautbildningen... ska bli intressant.

Efter BM-besöket gick jag på stan ett tag. Jag köpte tyg till säng-gaveln som jag eventuellt ska sätta dit idag. Fredrik är och jobbar så jag har ingen hjälp här hemma om det skulle behövas. Men jag kan ju göra ett försök iallafall.
Jag köpte också lite grejer till bebisen: tvättlappar, tvål, nappar, mjölkersättning(bra att ha om amningen strular i början), babyolja och amningskupor.

Funderar på att åka på gravidvattengympa ikväll... men jag har inte bestämt mig ännu.

Nu ska jag baka chokladbollar och mazariner.

Tjingeling!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: