En magnifik uppfinning

2008-08-20 / 18:10:28
Måste bara säga att det är så jävla skönt med diskmaskin! Efter att ha bott i lägenheter utan diskmaskin(eller ens plats för den) så är det nu HUR SKÖNT SOM HELST när man äntligen har en! I love it!

En sak som jag tycker mindre om är telefonförsäljare! Gud så less jag blir! Det har ringt 2 stycken idag... *suck* Lämna mig ifred! Varför finns inte NIX för mobilnummer?

Letar med ljus och lykta efter Emmaljungas skötväska i färgen Grey/Apple från 08-kollektionen men den verkar vara väldigt svår att få tag i. Har mejlat två annonsörer på Blocket som säljer väskan, fast dom säljer väskorna i paketpris med vagn och allt så det är ju inte så säkert att nån vill sälja då. Fast jag skrev att dom skulle få ett bra pris så kanske en av dom nappar i allafall? Jag håller tummarna.  =)
Kommentarer!
Postat av: Aro

Håller helt med. Diskmaskinen är en av världens bästa uppfinningar.

Kommenterat - 2008-08-20 / 18:39:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: