Igår

2008-08-20 / 10:39:35

Var full rulle igår. Efter morgonrutinerna(frukost, dator, borsta tänder) så satte jag igång att plantera om blommor. Skitigt blev det, jord överallt men blommorna blev säkert nöjda!  =)

Sen någon gång på dagen så åkte vi till storebror Kenneth som fyllde 30år! Hurra hurra! Vi fikade, såg höjdhopp och sen så blev vi bjudna på middag också. Fläskfile och pommes, mycket gott!

På vägen hem åkte vi förbi Barnens Hus och hörde om det fanns att få tag i en skötväska från 08-kollektionen, dom skulle ringa Emmaljunga imorgon och kolla men risken är väl lika med noll att det finns någon kvar i min färg.... =(  JAG VILL HA EN SOM MATCHAR SNYGGA VAGNEN! Ska finkamma internet sen...

På kvällen satte Fredrik igång med att lägga golv och jag låg på soffan och kollade på en dålig film(ont i ryggen).

Inatt så vaknade jag vid 4-tiden och var helt pigg! Kände en viss oro i kroppen men vet inte över vad... Kunde hur som helst inte somna om på kanske 2 timmar.

Det har slutat regna nu idag... så då kanske man äntligen kan ta sig en härlig långpromenad! Sen så ska det grejas i huset också. Kanske sy sänghimmeln till spjälsängen.  =)

Kommentarer!
Postat av: Marie

Nej det är ju svårt att veta innan. :) Jag tror då jag vill ha två. Ett nu och var hemma ett år, sen plugga ett år i väntan på nästa, gå hemma ett år och sen gå sista året skola och efter det börja jobba. Jag har planer jag ;)



Ja, visst är det jobbigt när man har energi men inte riktigt vet vad man ska göra av den? Hellre det än att ha en massa saker att göra, men ingen ork :)

Kommenterat - 2008-08-20 / 15:55:32  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: