IKEA hela dagen lång

2008-08-28 / 22:16:21

Tillväxt-UL gick bra! Allt var jättebra med bebisen och överläkaren vi var till var jättetrevlig! Han gjorde min dag... tänk om all vårdpersonal kunde vara lika härlig som han? Bertil tror jag han hette... 
Han sa att vi inte behövde komma någon fler gång till spec-mödravården, bara gå till BM som vanligt. Han uppskattade att bebisen vägde ca 2200g och en "normalstor" bebis väger ca 2400g i den vecka jag är nu så det är helt normalt.  =)
Och bebisen har börjat borra ner huvudet i bäckenet också så snart är den nog fixerad! Duktiga lilla älskling! 

Vid 11 åkte jag, Fredrik, Mackan och Marie från Boden till IKEA. Och vi kom hem vid 21, så det blev verkligen en heldag! Och en massa fint fick vi med oss hem!  =)

Nu är jag hyfsat trött kan jag säga så sängen väntar... 

Nattinatt! 

Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Jo, jag var hyffsat trött kan jag lova, men kunde ändå bara sova 3 timmar efter förlossningen när vi kom på bb, var nog för uppspelt över att ha fått bli mamma ;)



Ja, nu börjar det närma sig! Gud vad spännande! :-)

Hittade du något kul på IKEA? :)

Kommenterat - 2008-08-28 / 22:49:23  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: