Kärlek

2008-08-19 / 10:55:20
Idag firar jag och Fredrik våran kärleksdag! Tillsammans i 3 år och förlovade i 7 månader.

Jag älskar dig nu och för alltid min älskling! Och tänk vad våran kärlek har skapat... en ovärdelig skatt som växer i min mage. 

Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Tackar!

Åh, vilka tjusiga ringar :-)

Vi har bara vanliga släta,tråkiga. ha ha!

Jo,så sant, så, det blir dyrt. Man får göra lite i taget, fast man vill ju alltid ha allt klart direkt!



Babysitter har vi ej ännu köpt, men såg at Coop Forum på heden säljer svarta enkla babysitter för 189 kr, ska inhandla en sådann för dom är relativt billig jämnfört med att köpa på barnens hus eller andra bebisbutiker! Så det är ett hett tips! :-)

Kommenterat - 2008-08-19 / 11:54:55  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Marie

Wow! Fem syskon :) Ska du ha lika många ungar som din mor? :)



Det är väl olika. Jag känner inte heller någonting alls nu, medans jag kring vecka 25 hade väldigt mycket sammandragningar. Nu anstränger jag mig supermycket men känner ändå inget. Bebis verkar inte ha lika bråttom som jag tycker han ska ha ;)

Kommenterat - 2008-08-19 / 13:36:19  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hah, jag städar mest jämt, ändå har hundarna slutat släppa så mycket hår, men blir irriterad om det är skit på golvet, haha,komiskt. Jag brukade inte vara den som städade mer än vad jag behövde förut, måste vara ngn gravidnojja :P

Kommenterat - 2008-08-20 / 01:48:24  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: