Lördagkväll...

2008-08-02 / 21:31:50
...och allt är lugnt och skönt. Jag och Fredrik var på en promenad och hela byn kändes så tyst och fridfull, det var härligt. Inget kalas för våran del. Jag är orolig att folk kan armbåga i magen i dom trånga folkmassorna, och man riskerar ju inte att ens lilla hjärta ska skadas... aldrig i livet. Och dessutom så har jag ingen lust att gå på festival. Så vi sitter hemma och myser.

Däremot så var vi en sväng på stan och kalaset på dagen. Vi var även på konst i det gröna på Kronan, storasyster hade ställt ut sin häftiga konst. Det var kul att vara lite kulturell för en gångs skull.

Efter stan och kalaset åkte vi till Björks och åt middag, tacos bjöds det på. Gott gott!

Igårkväll var vi på "säkerhets-stopp" på Bishop Arms med några dyk-kompisar, det var trevligt! Fredrik blev full... men han är som rolig när han är full, och så sällan som han är det så gör det då absolut ingenting. Det unnar jag honom.  =)


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: