Måla måla

2008-08-16 / 20:58:45
Det är så roligt att måla! Mycket lättare än att tapetsera och man ser resultat så snabbt. Nu har vi iallafall målat färdigt 3 väggar i sovrummet så nu återstår bara att tapetsera den fjärde väggen. Det ska vi göra imorgon. Vi har blivit lite sugna på att lägga in nytt golv i sovrummet nu när vi ändå håller på. Det hade verkligen blivit snyggt att få göra om från golv till tak. Vi får se vad ekonomin säger om det... snart blir man ju fattig när man ska leva på föräldrapenning...  :(

Annars så har jag klippt gräsmattan... såg en liten brun groda och några svampuslingar, dom körde jag över. Svamparna alltså, inte grodan.  =)

Vi grillade entrecote till middag och åt strips, bea, kall sås och persiljesmör till det. Ruskigt gott! Har precis ätit en skål med glass, chokladsås och strössel till efterrätt. *Mmm*

Kanske se någon film som går på tv nu? Verkar inte gå några höjdarfimer men något duger väl att titta på?
Kommentarer!
Postat av: Nathalie

:-) Ja, det känns konstigt, fast lika konstigt att man kanske får vänta 3 veckor extra, det hoppas vi inte på!



Tro mig de sista veckorna flyger förbi, kändes inte så tidigare. Men nu när man står här och har drygt 1 vecka till bf, känner man verkligen att det nästan gått FÖR fort! :-)

Kommenterat - 2008-08-16 / 22:09:17  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Marie

Men skojar du! Det var enormt mycket mat. Och gott var det :)



Gud så kul att renovera lite. Jag vill också! :) Får se vilket projekt man tar sig till till vintern. Jag blev ju helt sugen på att ha skötbordet i tvättstugan nu när du sa det, men då måste den då renoveras först, för nu ser den förtaskig ut :(

Kommenterat - 2008-08-17 / 07:55:15  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: