Regn och rusk

2008-08-18 / 16:37:24

Vilket trist väder! Jag som ville gå på långpromenad idag...  :(

Istället har vi veckohandlat och jag har bakat en filkaka/mjuk pepparkaka. Det doftar ljuvligt i huset! Vi har gjort upp eld i kaminen också. Jättemysigt en sån här dag.

På torsdag börjar Fredrik jobba igen... Efter att han har haft semester i 6 veckor så känns det lite jobbigt att han ska vara borta 1 dygn i stöten igen. Jobbigast är det att sova själv men det ska nog gå bra. Jag tror att det blir mindre jobbigt när bebisen har kommit också, då är man inte ensam + att man håller sig sysselsatt(om den inte sover hela tiden?).

Har en del saker kvar att inhandla innan lilla hjärtat kommer:
-Skötväska
-Amningsbh
-Mjölkersättning(OM man skulle ha problem med amningen)
-Salvor, tvättlappar, tuttar
-Videokamera???

Kommentarer!
Postat av: josse

VIDEOKAMERA är ett måste!!!!! iaf för en faster som kommer vara långt borta och inte se lilla älsklingen så ofta som jag vill! please!!!

Kommenterat - 2008-08-18 / 21:35:28
Postat av: Marie

Fusk med kamin! Det vill jag också ha ju :)

Kommenterat - 2008-08-19 / 13:33:47  | URL - http://rudies.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: