Stugan

2008-08-06 / 10:34:10

Åkte till stugan i måndags efter vi hade varit på kalas hos Emma som fyllde 19år... Så nu är man här och har lite "semester", mycket skönt.

Igår var jag och Fredrik iväg med fyrhjulingen en sväng och plockade blåbär och på kvällen så bakade vi en kaka på det vi hade plockat.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra... jag har fått så ont i ryggen dom senaste dagarna så jag känner mig lite smått invalid. Måste jämnt ligga ner för det är det ända som hjälper... =(

Men en promenad skulle nog göra gott så det blir nog att knata iväg på en stund.

Kommentarer!
Postat av: Nathalie

Jävla kärringar! :(

Hittills har den sett bra ut, (tror jag? bm har inte sagt ngt och sf-mått ökar för varje vecka)

Hoppas det går bra iaf, det är ju rätt vanligt att det kan gå neråt för at sedan dra iväg som vanligt rätt fort :-)



Nåh, vad tror du att det blir? (;

Kommenterat - 2008-08-06 / 13:21:38  | URL - http://varforstabebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: