Uppe med tuppen

2008-08-29 / 07:46:23
Vaknade till på morgonen och kände att det var något som inte stämde... kollade till slut vad klockan var och insåg att älsklingen hade försovit sig lite, klockan var 7:15 och han börjar 7:30. Men han åkte iväg på en gång så han kom väl högst 10 minuter för sent så det var ju inte hela världen. Han frågade varför jag var vaken och jag sa att jag hade en magkänsla, tur att han har mig.

Och pigg var jag så jag steg upp jag också. Har precis gjort upp en liten brasa och ska strax gå och äta frukost lääänge. Sen ska jag åka in till stan och hänga på låset till Indiska... ska köpa 2 långa, vita tavellister i lite gammeldags stil till sovrummet. Sen så ska jag kolla lite mer inredning på stan också. Känns som att jag skulle kunna köpa inredning för alla pengar vi har haha!

Idag är det prick 5 veckor tills våran lilla älskling beräknas komma! Mamma och pappa längtar såå mycket efter dig vårat lilla hjärta!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: