1 vecka kvar

2008-12-27 / 15:11:28
Idag är det bara 1 vecka kvar till dopet och det är mycket kvar att fixa. Jag vet ännu inte vad vi ska ha för smak på tårtorna men jag tror att det lutar åt dumlefluff och hallon. Men då borde jag göra en provtårta före så jag vet att det blir gott.
Sen så ska vi ha 2 smörgåstårtor också, en med pålägg och en med lax och räkor. Ska klura lite på vad vi ska ha för fyllning till lax och räk tårtan... en skagenfyllning skulle väl inte vara så tokigt?

Och när jag kommer tillbaka till storstan måste jag iväg och leta dopkläder(eftersom jag använde klänningen jag skulle ha på dopet på julafton *suck*).

Sen så ska det inhandlas lite dukar och bordsdekoration. Men sånt är ju bara roligt. Vi får nyckeln till lokalen på fredag så det är ju superbra, då ställer man iordning allt dagen före så man har så lite som möjligt att göra på själva dopdagen.

Ååh så roligt det ska bli med dop!  =D
Kommentarer!
Postat av: Marie

Jag brukar hacka lax och ägg och sätta i lax och räktårtan. Med gräddfil, creme fraishe, majjönäs, dill, och gräslök blir det super gott! :D Åh, nu blev jag ju helt sugen på smörgstårta. :)

Kommenterat - 2008-12-27 / 15:32:20  | URL - http://rudies.blogg.se/
Postat av: Catti

Åh gud så gott med smörgåstårta! :) Och de vanliga tårtorna lät också gudomliga! :)

Kommenterat - 2008-12-27 / 17:32:23  | URL - http://thewife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: