Kläder

2008-12-15 / 22:11:50

Jag och Texas åkte ändå iväg till Storheden och shoppade fast jag muttrade om att jag inte hade basen till babyskyddet hemma... det gick ju rätt bra iallafall.  =)

Jag hittade min dopoutfit på H&M och Texas hittade sin på Lindex, jättefina kläder men jag bjuder inte på några bilder nu... det får ni se sen när det är dop.  ;)

Åååh vad det finns mycket fina babykläder!!! Jag såg en massa kläder som jag ville köpa till Texas men han har redan ganska mycket kläder i storlek 62 och han kommer med all säkerhet få ännu mer i julklapp så han behöver ju inte mer. Och det känns lite trist att köpa i storlek 68 för det känns så långt borta ännu.



2 fina bodys som Texas har fått av snälla faster Josefine.




Kläder i storlek 62. 9 bodys, 4 byxor och 1 tröja. Han har även 3 pyjamaser som han redan har börjat använda.

Kommentarer!
Postat av: josse

åhhh hoppa du tyckte dom var fina:D

Kommenterat - 2008-12-15 / 23:30:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: