Gooooood morning!

2008-12-19 / 10:13:09
Ljust ute! Och tänk om man får se lite sol idag? Det var ju inte igår!

Idag ska jag och Josse på stan och Texas ska vara hos farmor under tiden. Känns inget vidare att dra med honom bland allt folk och alla bacillusker så han har det mycket bättre hemma hos farmor och farfar.

Nu måste jag göra mig iordning...

Hejs!
Kommentarer!
Postat av: Erica

Svar ;

Ja det går upp och ner, men vi mår oftast bra!

Jag vet inte o det börjar komma lite tänder på arwid för han dräglar och dräglar och bajsar "vatten" och är allmänt konstigt och grinig och vill bara ligga o kramas, och ska bara bita på händerna.. såå.. Ja, det kan ju va på gång iaf. Men annars är det bra! mycket nu innan jul, har inte hunnit ut o köpa än, är ju inte så lätt att dra med vagnen överallt :/ menmen!

läser att det går bra att amma och att han är snäll med er, så bra ; ) han e SÅ söt!

Kommenterat - 2008-12-19 / 10:31:37  | URL - http://erjca.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: