Hemma

2008-12-19 / 21:43:14
Kom nyss hem från en heldag på ranten.

Först åkte jag hem till familjen Barsk, fikade och ammade innan jag och Josse åkte till stan för att handla julklappar... vi hittade inga julklappar men jag köpte iallafall en födelsedagspresent till Fredrik som jag bestämt innan vad jag skulle köpa.
Hem till Barsk igen, vi åt lite lunch, tog det lugnt och åt sedan middag.
Sen åkte vi till Barnens Hus och köpte en julklapp till Texas och efter det åkte vi till Josses kompis Anna i Rutvik. Hon har en liten Alicia som är 2 veckor äldre än Texas och dom bekantade sig lite med varandra.

Nu ligger Texas här i min famn och viftar, klöser mig, åmar sig och äter. Lilla tokbarnet!  =)

Hoppas på en tidig kväll ikväll, allt rännande har gjort mig trötter... 
Kommentarer!
Postat av: josse

Tack för idag...det var super trevligt! Kraaam

Kommenterat - 2008-12-19 / 23:28:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: