Hiss & diss 21/12

2008-12-22 / 12:41:23
Dagens hiss:
Kalaset! Trevligt besök, gott fika och ett nöjt födelsedagsbarn. Kunde inte bli bättre.  =)

Dagens diss:
Hmm... dagen har varit så bra så det är lite svårt att komma på något att dissa. Men jag dissar att jag är så missnöjd med min "garderob"! Har rensat bort en massa kläder och skulle gärna har en sisådär 20 000kr över så jag kunde köpa en helt ny garderob.
Kommentarer!
Postat av: Catti

Jo nu har den sjunkit mycket. Jätteskönt. :)



Jag hade också behövt en helt ny garderob efter att barnet är ute.. Har inte köpt kläder på ett helt år typ så det jag har är verkligen inget jag vill ta på mig. ;) Nu ryms jag ju bara i tights eller mjukisbrallor. :D

Kommenterat - 2008-12-22 / 12:54:55  | URL - http://thewife.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: