Storm

2008-12-30 / 23:21:20
Det sägs att det ska bli storm och orkanvindar imorgon... fy fan. Jag och Texas hade nog ändå tänkt hålla oss inomhus på 12-slaget så det spelar ju ingen större roll för oss iallafall.
Fredrik jobbar till kl 16:30 imorgon och sedan bär det av mot Boden. Om han inte måste jobba över vill säga, då blir jag LESS.

Dopsamtalet gick bra... det är bara 2 barn(Texas och en Sixten) som ska döpas kl 14 så det är ju skönt. Prästen var en kärleksfull och positiv kvinna som gärna ville hålla barnen idag så dom kände igen hennes famn på dopdagen. Texas la av en sur-fis precis innan hon tog honom så han luktade ju inte blommor precis haha!

Nu ska jag gå och kramas med min familj...

God natt!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: