Åkte hem till byn

2008-02-08 / 08:45:52
Jag och Emma följde med mamma och pappa hem till Överkalix igår efter vi hämtade dom på flyget! Dom blev så glada över det! Speciellt när dom hade en chaufför(jag) som kunde köra dom hem genom den tjocka dimman som rådde på E4an... det var INTE roligt att köra, men jag var betydligt piggare än dom som hade rest i 20 timmar, så självklart körde jag. Och så ska vi handla och laga mat, tvätta och städa åt dom när dom är på jobbet idag.  Så det var ju inget minus det heller.

Klockan är 08:41 och vi hade tänkt åka till grannlandet en snabbis och handla några flaskor Tapio(vodka)! Spritförrådet behöver fyllas på och det är väldigt bra att ha hemma så man kan blanda sig lite drinkar!

Nu frukost sedan styr vi kosan mot SUOMI!
Kommentarer!
Postat av: Aro

Jaha ni har blivit tapiofrälsta ni med. Underbart. Låt tapion flöda! Haha

Kommenterat - 2008-02-08 / 18:13:38
Postat av: Jessica

Väggljusstaken som du hade fått... Var hittar man en sån?

Kommenterat - 2008-02-08 / 20:33:12
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: