Annons nr2

2008-02-01 / 21:02:34
Har just nu ute 2 annonser på Blocket. Ena är på snowboarden och andra är på några komvuxböcker.
Det ringde en tjej nyss(hon lät och komma söderifrån) och ville köpa en bok. Hon var i akut behov och ville ha den imorgon.

Hon: Ja, alltså jag bor i Boden och blabla, jag jobbar och så imorgon blabla slutar kl 19 så jag hämtar den då om det går bra? Eller annars kanske du kan komma med den till Boden? Du får 50kr extra.

Jag tänkte: Bitch Pleeease! Har du någon aning om vad bensin kostar? 50kr, jo tjena!

Jag sa: Nääääää... *tystnad* Alltså jag har ingen bil hehe. 

Hon: Okej... men jag ska se om jag kan låna min kompis bil då.

Jag har just nu 2 bilar jag kan köra till Boden med, men inte fan för en futtig 50lapp på en lördag och allt!


 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: