Dramatik

2008-02-19 / 16:07:46

Måndag 18/2:

Första dagen på praktiken gick bra, tiden gick fort och jag fick en massa mat så jag är nöjd!

Jag var dock väldigt trött efter praktiken så jag och Fredrik låg under täcket och vilade en timme när jag kom hem. Och middag orkade vi absolut inte laga så vi åkte till Max och köpte skrovmål... sjukt gott!

När vi kom hem från hamburgerian så såg vi att en dörr på våningen ovanför var igentejpad med polistejp... hjälp! Vad har hänt där? 1 timme efter att vi hade sett det ringde polisen och frågade om jag hade sett något/någon på söndagkväll mellan 23 och 24. Och det hade jag faktiskt!

image179

Jag skulle precis gå och lägga mig när jag hörde några prata i trappuppgången... och nyfiken som man är så gick jag och kikade i titthålet. Då var det 2 killar i 20års-åldern som bar på 3 tunga väskor. Lite skumt tyckte jag då, men brydde mig inte så mycket mer om det.

Och jag berättade det jag sett åt polisen och han tyckte att det lät mycket intressant... synd bara att jag inte kunde ge speciellt mycket detaljer för jag kom inte ihåg så mycket. Men han berättade att det hade skett ett rån och att det var pistoler inblandade.... Dramatik!

Måste vi flytta nu? Älskling köp oss ett huuus!

Kommentarer!
Postat av: Aro

Men shit! Du får sova med Barres soft air gun under kudden! Haha

Kommenterat - 2008-02-19 / 16:17:22
Postat av: emma

läskigt!

Kommenterat - 2008-02-19 / 16:48:18
Postat av: Karro

Shit! Värsta dramat! Hoppas dom åker fast dom där snubbarna....

Kommenterat - 2008-02-20 / 09:06:24  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: