En spontan sväng...

2008-02-03 / 09:28:11
...till Boden(Mackan & Marie) blev det igår.

Grabbarna tog en lång, het bastu och jag och Marie tog ett par koppar kaffe och satt och pratade. Thailandresan är så gott som spikad(måste bara smörja Fredrik liiite till). Så då blir det i sånt fall januari-09 i samband då Mackan fyller 30! Fan vad roligt!

Fredrik blev lite full fast det märktes inte förrän i bilen hem och hemma... då var han rent av stökig och jobbig. Då kom en och annan sanning fram. T.ex att han tyckte min rumpa såg bred/stor ut i jeansen jag hade på mig, tack för den älskling! Det komms ihåg!
Kommentarer!
Postat av: Karro

Haha! Jaa så är det med alkohol, sanningar kommer fram - på gott och ont förstås :/

Kommenterat - 2008-02-03 / 13:10:08  | URL - http://nollkollision.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: